Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on google
Sharing is caring!

Qmarkets ו-Intesa Sanpaolo Card: ניהול חדשנות במגזר הפיננסי בהתאמה אישית

Intesa Sanpaolo Card

חברת Intesa Sanpaolo Card  היא ספקית של פתרונות תשלום, שנוסדה בשנת 2009 כחברה באחת הקבוצות הבנקאיות הגדולות באירופה. מטה החברה נמצא בקרואטיה וסלובניה,והיא נותנת שירות  ללקוחות מן המגזרים הפיננסיים והבנקאיים ברחבי מרכז ומזרח אירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה. חברת Intesa Sanpaolo Card  תומכת ומנהלת נתונים של כרטיסים עבור יותר מ 5.6 מיליון חשבונות, למעלה מ 600 מיליון עסקאות בשנה, 1.5 מיליון ביום  ו 87 עסקאות לשנייה.

יסודות החדשנות

הבסיס של חברת Intesa Sanpaolo Card  מבוסס על חוזקות משלימות של שנים מכרטיסי העסקים האיתנים והחדשניים ביותר בקבוצת  Intesa Sanpaolo Group, Banka Koper ו Privredna banka Zagreb, והמעבר והצמיחה שלהם מחברה מקומית לארגון בינלאומי מקיף. שתי החברות הללו התנהלו בעבר במסגרת תרבות חזקה של חדשנות, על ידי עידוד העובדים להגיש רעיונות למוצרים ושירותים חדשים, יחד עם שיפורים בתהליך ומשוב העובדים הכללי. יחד עם זאת, בשלב זה, יוזמת החדשנות התנהלה באופן לא מקוון, עם רעיונות שהוגשו או באמצעות הדוא"ל או תיבת הצעה פיזית

Ideas are innovative when minds are sharpלאחר הקמת חברת Intesa Sanpaolo Card , היה זה הכרחי, לטפח את התרבות הקיימת של החדשנות, ולעודד שיתוף פעולה בין עובדים מהאזורים והיחידות העסקיות החדשות. הם הבינו כי תוכנת ניהול חדשנות יכולה להיות הפתרון לשתי הבעיות הללו, אך בחירת הספק המתאים לא היה תהליך קל.

צוות מחברת Intesa Sanpaolo Card בחן יותר יותר מ -20 פתרונות שונים של תוכנה לניהול חדשנות ורעיונות בדרך למצוא את הפתרון המושלם. במהלך תהליך המיון שנמשך מספר חודשים חודשים, חברת Intesa Sanpaolo Card סיננה פלטפורמות אשר לא ענו בקנה אחד עם הצרכים שלהם.

הדרישות:

1. אבטחת מידע

כארגון פיננסי, אבטחת מידע היה בסדר העדיפויות הגבוה ביותר של חברתIntesa Sanpaolo Card הם היו צריכים למצוא פתרון עם אישורי אבטחה גבוהים מאוד, ובעדיפות  עם יכולת  לקבל את התוכנה עם האפשרות לקיים התקנה מקומית על שרתי החברה.

חברת  Qmarkets הייתה המנצחת הברורה במקרה זה. עם ניסיון בעבודה על מספר רב של פרויקטים רגישים, ועמידה בדרישות הגבוהות של ביקורות האבטחה של ארגונים צבאיים וממשלתיים. עם זאת, הדבר החשוב ביותר היה שחברת Qmarkets הייתה ערוכה ומוכנה לפרוס ולהתקין את הפתרון שלה ישירות על שרתים הלקוח של החברה ולא לכמענה דרך 'שירותי ענן' שלה

2. קוניפיגורציה

רבים מהספקים הנותנים מענה של תוכנות לניהול חדשנות מציע פתרונות סטנדרטיים, "מתוך הקופסה", שכוללים יכולות פונקציונאליות פשוטות של הגשה ושיתוף רעיונות. התוכנות הללו יכולות להיות שימושיות לכאשר מדובר במענה לקבוצה קטנה של משתתפים המעוניינת לתמוך בתהליכי הגשת רעיונות, אולם, חברות המעוניינות בעצם לעודד את השימוש ולהפיק תוצאות חוזרות ונשנות, הכרחי להשקיע בפטפורמה הניתנת להתאמה לצרכי הארגון.

חברת Intesa Sanpaolo Card הבינה זאת, ורצתה את הפלטפורמה עם היכולת לשקף  את  המסר הויזואלי והטכנולוגי של החברה. הפתרון האידיאלי היה מהדורת ה- Q-flex שהוא המוצר המוביל מחבילות הפתרונות לניהול חדשנות של חברת Qmarkets. בניגוד ל Q-Max, שהיא חבילץ פתרונות שמכילה את כל הפונקציונאליות האפשריות, Q-Flex מאפשרת לחברות לבחור את המאפיינים והפונקציונאליות המתאימים לה

"מתוך 20 ספקי פתרונות של תכנה לניהול חדשנות, Qmarkets היתה היחידה שענתה באופן מלא לכל הצרכים שלנו"

3.מדרגיות

כחברה בעלת משרדים ותפעול חובק עולם, היה חשוב עבור חברת Intesa Sanpaolo Card למצוא פתרון חדשני לניהול שמסוגל לסייע לא רק לחברות קטנות ובינוניות עם כמה מאות משתמשים, אלא גם לתת מענה לפרויקטים ברמת הארגון עם עשרות אלפי משתמשים.חברת Qmarkets, גם במקרה זה, עלתה על כל המתמודדים בתחום  זה בכל הקריטריונים, עם הצעה שכוללת תכנון והדרכה ללקוחות שעל הנתיב הברור לגידול והרחבה, יחד עם פורטפוליו עשיר בפתרונות נוספים.

4. אמון

אמון הוא עמוד התווך של כל הקשרים העסקיים, על אחת כמה וכמה האמון הוא חיוני כאשר מדובר בפרויקט הטמעת תוכנה. זה היה חשוב עבור חברת Intesa Sanpaolo Card  לבחור ספק שיכול לעמוד בתחייבויות שלו, ולעבוד איתם על בסיס מתמשך על מנת להבטיח כי ימצו את מלוא הפוטנציאל שלהם.

לגבי חברת Qmarkets לא הייתה דילמה באמת.. מהרגע שבו הוצגה ההדגמה הראשונה ע"י המנהל המסחרי, מר אנדרו קורשבילי, חברת Intesa Sanpaolo Card הרגישה שהיא נמצאת בידיים בטוחות. ההרגשה הזאת הייתה גם לגבי שאר העובדים שהלקוח פגש, ולגבי אחד המנהלים שקיבל תשבוחות שיחד עם צוותו התאימו עצמם ויצרו תחושה של עזרה ממשית בהשקת הפרויקט. תחושות אלו, בשילוב עם הניסיון הרב של Qmarkets בעבודה עם ארגונים פיננסים הותירה סיפוק רב  ב חברת Intesa Sanpaolo Card עם בחירתם.

הצלחת מיקור המונים

ב 2016  חברת Intesa Sanpaolo Card ממשיכה לצמוח ולגדול במקביל לשימוש בתכנת Qmarkets ככלי תומך במטרות והיעדים האסטרטגים של הארגון. הלקוח קיבל במקרה זה, כתוצאה מיישום הפרויקט, ערך מוסף מרובה ומשמעותי, החל מהרעיונות והחדשנות שהעובדים תרמו, דרך השיתוף ומעורבות שהם שאבו סיפוק רב מתרומתם לארגון דרך המערכת.

מלא את טופס הרישום למטה על מנת לקבל עותק חינם של מקרה הבוחן של חברת Intesa Sanpaolo Card ותגלה כיצד חכמה קולקטיבית יכולה למנף הצלחה בארגון פיננסי.

לחץ כאן לגלות מה אנליסטים מובילים אמרו על הפתרונות של חברת Qmarkets ולחץ כאן על מנת להתייעץ עם המומחים שלנו ולגלות כיצד הארגון שלך יכול להפוך רעיונות לתוצאות.

Discover How Philip Morris International Is Transforming Via Innovative Self-Disruption

This insightful free webinar explores how the world’s leading cigarette company is implementing one of the most revolutionary innovation strategies in modern business…

Don't miss out!

אנו משתמשים ב-cookies.
אנו משתמשים ב cookies על מנת שתקבל את חוויות המשתמש הכי טובה ומתאימה לך. המשך הגלישה שלך באתר מהווה הסכמתך לכך. על מנת לשלוט בהעדפות שלך, עיין במדיניות הפרטיות שלנו.