המענה של Qmarkets ל- COVID19: שימור חדשנות בעיתות משבר

Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on google
Sharing is caring!

בתקופה זו של אי וודאות , חברות מכל מגזרי התעשייה השונים, מתמקדות באופן טבעי במאמצים להבטיח המשכיות עסקית ותפעולית. ב Qmarkets, אנו עושים הכל כדי להבטיח שלקוחותינו יוכלו לשמור על קיום תהליכי החדשנות והשיתוף אשר יסייעו לאסטרטגיות ההמשכיות. הצוות שלנו ערוך ומוכן לוודא שהשרותים שאנו נותנים יישארו גבוהים וחווית המשתמש תשמר ללא הפרעה.
אתם מוזמנים ללמוד עוד כיצד Qmarkets מגיבה למשבר COVID-19… 

אתגרים חסרי תקדים

ההשפעות הגלובליות של מגיפת COVID-19 יכללו פגיעות משמעותיות בעסקים במגוון רחב של אופנים. בזמן שכל חברה מושפעת בצורה שונה, מפורטים להלן כמה מהאתגרים המשבשים העיקריים הצפויים להשפיע על החברה שלך בשבועות ובחודשים הקרובים:

  • יותר עובדים יהיו מחויבים לעבוד מרחוק, או שלא יוכלו לעבוד כלל לפרקי זמן ארוכים.
  • ארגונים גדולים ייאלצו להתאים את התהליכים הפנימים שלהם ברמה הבסיסית ביותר על מנת להסתגל לאילוצים החדשים.
  • תקשורת פנים וחוץ ארגונית תארך זמן רב יותר, בזמן שהעסק מתאים עצמו למצב החדש.
  • העובדים ירגישו ככל הנראה עלייה בחוסר ביטחון וכן יתכן שירגישו פחות מחוברים לנעשה בארגון בזמן שייאלצו להסתגל בעצמם לסידורי העבודה החדשים וכן לאילוצים המשפחתיים.

ב Qmarkets, אנו מבינים את הקשיים שהאתגרים הנוכחים טומנים בחובם. זאת הסיבה מדוע אנו מחויבים להבטיח שהשרות שלנו יהיה ערוך לתת מענה לצרכים המיוחדים של לקוחותינו בזמנים אלו. בהמשך לכך אנו מציעים פונקציונאליות אשר יכולה הן להקל על השינוי בתהליכי העבודה, והן לתמוך בלקוחותינו אשר דווקא מזהים הזדמנויות עסקיות שנוצרות בעקבות המשבר תוך רצון להעצים שירותים, תהליכים ומוצרים במטרה לממשם.

3 דרכים ש Qmarkets תתמוך בכם במשך המשבר

1. תמיכה אמינה מרחוק

לחברת Qmarkets יש את הידע, התשתית והתרבות שמאפשרים לנו להציע שרותי תמיכה מעולים מרחוק. במידה והחברה שלך תדרש לתמיכה נוספת, כל אחד מחברי הצוות מיומן לתת מענה מיידי, גם בעבודה מרחוק. אתם בהחלט יכולים לצפות לקבל את אותה רמת מענה בפן של מהירות, יעילות וידידותיות לכל השאלות והחששות שייתכן ותיתקלו בהם בתקופה זו.

2. להעביר את החדשנות לרשת

ככל שמקפידים יותר ויותר על קיום ההנחייה המגבילה כמות האנשים אשר יכולים להתכנס במקומות סגורים, עולה מספר החברות שנאלצות לבטל אירועי חדשנות, האקתונים, ומפגשים שונים. יחד עם זאת, אנו עובדים בגאווה ומלווים באופן צמוד את הלקוחות שלנו כך שיוכלו לקיים את הפעילויות שלהם באופן מקוון, ולהסתייע בפלטפורמה שלנו לצורך כך.

המערכת של Qmarkets מאפשרת שיתוף בין עובדים, לקוחת וספקים, במטרה לעזור להם להמציא ולחדש ביעילות וכן להבטיח שישיגו את היעדים אשר הציבו במשימות העיקריות שלהם. ההיצע הרחב של יכולות הפלטפורמה שלנו יכול גם לעזור לארגונים לשמר תקשורת אפקטיבית בין העובדים ולקדם את המחויבות שלהם לטובת הנבטת ופיתוח רעיונות ליוזמות מפתח. יכולת זו יכולה להיות משמעותית כשבאים לשמר מחויבות עובדים בזמנים קשים אלו.

3. להיות לצידכם לאורך כל הדרך

אתם יכולים לסמוך על Qmarkets שתהא שותף איתן במשך הימים המורכבים והמאתגרים הצפויים לנו בהמשך. למרות שהמצב יכול להרתיע, אנו סמוכים ובטוחים שאנו יכולים לעזור לארגון שלכם לצמוח מהתקופה הזאת חזק יותר וחדשני יותר מאי פעם!

אם יש לכם שאלות או חששות, אנא, אל תהססו לפנות וליצור איתנו קשר עוד היום

נעם דנון

מנכ"ל ומייסד שותף

Qmarkets

Business Innovation Brief

הורידו חינם את הדוח ההשוואתי החדש מבית G2, למערכות ניהול רעיונות וחדשנות – אביב 2020!

עדיין מתלבטים בשאלה – מהי המערכת לניהול חדשנות אשר הכי מתאימה לארגון שלכם? שווה להעיף מבט בדוח השוואתי זה ולגלות מהם הפרמטרים החשובים ביותר שיש לשקול…
הורדו עכשיו!
רק עוד קליק אחד (או שניים)...

This website uses cookies.
We use cookies to provide you with the best possible experience when visiting our website. By continuing to browse this site you agree to this use. To control your preferences, take a look at our privacy policy.