מחקר שוק

מנף את העוצמה של אינטליגנציה שיתופית עבור מחקרי שוק

ארגונים משתמשים זה זמן רב בחקר שווקים על מנת ללמוד ולהבין את השוק, ולחזות את התנהגות הצרכנים שלהם. יש מספר רב של שיטות לביצוע חקר שווקים: קבוצות מיקוד, סקרים, ראיונות אישיים וניסויים בשטח הם מספר דוגמאות נפוצות. עם זאת, השיטות הללו עשויות להיות יקרות למדי או מוטות, ורמת הדיוק שלהן אינה ודאית. כיום, חברות יכולות לתקשר עם לקוחותיהן, וביכולתן להשיג, לנהל ולמדוד נתונים ומידע מקיף אודות שוק היעד שלהן. כדי לפשט ולייעל את התהליך, ניתן לבצע את כל האיסוף, הניהול והניתוח של הנתונים מקצה אל קצה באמצעות פלטפורמה אחת.

עם Qmarkets חברות יכולות לתקשר עם לקוחותיהן, וביכולתן להשיג, לנהל ולמדוד נתונים ומידע מקיף אודות שוק היעד שלהן

chart

 מחקר חברתי כמותי ואיכותי = אינטליגנציה שיתופית

Qmarkets מציעה מגוון רחב של כלי אינטליגנציה שיתופית (קולקטיבית), המאפשרים לך לבצע מחקר איכותי או כמותי לצורך איסוף מידע ותובנות, ישירות מהלקוחות הקיימים או הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

מגוון כלי הצבעת המונים (crowd voting) של Qmarkets מאפשרים לך לבצע בדיקה יעילה של רעיונות עבור כל מספר נתון של רעיונות. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בהצבעה הסמלית (token voting) שלנו או בתוכנת prediction markets מתוצרתנו לצורך ביצוע חיזוי מדויק של ההצלחה של רעיונות או מוצרים חדשים, על מנת לבחור את הרעיון הטוב ביותר מבין 3 עד 25 רעיונות.

אם עליך לבחור מתוך מספר גדול יותר של רעיונות ראשוניים, תוכל להשתמש בתוכנת טורניר הרעיונות (idea tournament), הצבעה בכל שלב על זוג רעיונות, או להשתמש בגישת גיליון הציונים (הענקת ציון לכל רעיון על פי קריטריונים שונים),  המסייעת בבחירת הרעיון הטוב ביותר מבין עשרות, או אפילו מאות, רעיונות.

למחקר איכותי יותר, כלי ניהול הרעיונות ושיתוף הפעולה שלנו מציעים שיטות מתקדמות ליישום ולניהול קבוצת מיקוד מקוונת עם מאות או אלפי משתתפים – תוך שילוב כלי ניהול, ניתוח ודיווח, אשר יאפשרו לך לזהות בקלות את הרעיונות הטובים ביותר.

כמו כן, ניתן לשלב מספר טכניקות; לדוגמה, כאשר מפתחים מוצר חדש, אתה יכול להתחיל עם דיון פתוח, אך מובנה, עם קהל גדול אודות מוצרים, תכונות או כיוונים אפשריים, ולאחר מכן לצמצם את הרעיונות באמצעות שימוש בשיטות השונות שאנו מציעים להצבעת המונים.

Market research

היתרונות של Qmarkets:

  • פתרון בעל יחס טוב של עלות/תועלת לצורך חקר שווקים
  • מגוון רחב של כלים, אשר ניתן לשלב ביניהם בהתאם לצרכים שלכם
  • השגת תוצאות תוך פרק זמן קצר
  • שימוש בטכניקות משחוק (Gamification) להגדלת המעורבות של המשתתפים
  • קבלת תובנות ישירות מהשוק הפוטנציאלי שלכם
  • הגדלת המודעות למותג
Business Innovation Brief